marți, 18 decembrie 2012

0 Grey`s Anatomy

Consider serialul american Grey`s Anatomy (Anatomia lui Grey) cel mai bun serial pe care l-am vazut pana acum. Dintr-o reclama , m-am uitat si eu pe net la primul episod si deja ma atras foarte tare. Are o poveste interesanta si te tine mereu cu inima la gura sa aflii ce se va intampla in celalalt episod , cu alte cuvinte te impinge de la spate sa te uiti mai departe , nu ca alte seriale care te plictisesc din primele momente =) .
Probabil cea mai buna actrita a serialului si chiar personajul principal este Ellen Pompeo (in film Meredith Grey) , deoarece totul incepe cu o "betie" intr-un bar , o partida de iubire cu un "necunoscut" (am trecut intre " " deoarece va descoperi ca este seful ei) si totul decurge exact ca in viata reala .
 Este un serial pentru toate varstele , si nimeni nu cred ca se poate plictisi deoarece se inspira din viata reala a medicilor stagiari si de ce nu , a unor tineri indragostiti. Are tot odata drama , comedie dar si romantism.

Scenarist : Shonda Rhimes
Actori principali : Ellen Pompeo (Meredith Grey) , Sandra Oh (Cristina Yang) , Justin Chambers (Alex Carev) , Patrick Dempsey (Dr Derek Shepherd)

Mentionez ca lista actorilor principali este data "dupa capul meu", adica actorii care joaca in film pe care ii consider eu principali.

Mai multe detalii despre serial : http://www.imdb.com/title/tt0413573/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GeSab Blog Copyright © 2012 - |- Template created by GeSab Blog - |- Powered by GeSab Blog