marți, 18 decembrie 2012

0 Facebook sub 13 ani

Facebook-ul in tara noastra chiar a devenit un fenomen major care influenteaza nu numai adolescentii ci si copii de la clasele primare chiar. Astazi stand frumos pe contul meu primesc o cerere de prietenie de la o fetita de numai 8 ani /:). Sincer sa fiu am ramas masca cand am vazut dar prima data am crezut ca e o gluma si am mai cautat prin toti "membrii acestei familii numite Facebook". 
Am cautat putin pe Google si am gasit ca aproximativ 5,6 MILIOANE de copii sub 13 ani au cont de pe aceasta retea de socializare , acum sa fim seriosi si un nou nascut poate sa bifeze ca are peste 13 ani si sa puna o varsta mai mare.. nu il verifica nimeni.
Am constatat ca de aici apar atat de multe pagini cu serialul de pe ProTv , Pariu cu viata , cand am fost si eu la Bucuresti la o verisoara mai micuta :). Se pare ca si ea avea cont de Facebook :|. Si chiar stia sa umble pe site ca in paine , avea nustiu cate pagini create si un limbaj de nici nu iti dadeai seama de varsta ei .
Cam asta este copilaria unui tanar din secolul 21 , tehnologia , eu cand eram mic tin minte ca ma jucam in fata blocului toata ziua si intram in casa obosit mort , dar acesti copii se culca obositi si se trezesc la fel. 

Un studiu recent dezvaluie ca Facebook este cel mai accesat site de pe telefonul mobil , de exemplu, numai in luna decembrie britanicii au navigat peste doua miliarde de minute ! - > Sursa : www.stirileprotv.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

GeSab Blog Copyright © 2012 - |- Template created by GeSab Blog - |- Powered by GeSab Blog